Klacht of pluim

Wilt u iets aan ons vertellen? U kunt uw compliment, klacht of opmerking op verschillende manieren aan ons bekend maken.

Optie 1:

Bellen 078-7900050, vraag naar Bianca Bos (klachtenfunctionaris)

Optie 2:

Een e-mail sturen naar reactie@educto.nl

Optie 3:

Het webformulier hieronder invullen

Onderwerp van uw reactie

Beschrijf uw compliment of klacht, denk aan:

- Wat is er gebeurd?
- Welke gevolgen had dat voor u / uw kind?
- Waarom wilt u ons dit melden?
- Waar was u het meest tevreden over?

Datum gebeurtenis (optioneel, klik in het veld hieronder)

Welke vestiging bezoekt u? (optioneel)

Uw compliment of klacht gaat over
AlgemeenToelating tot zorgDiagnostiekBehandelingMijn vestigingDigitaal schrift

Hoe kunnen wij u het beste helpen? (optioneel)

Uw naam

Uw woonplaats

Uw email

Uw telefoonnummer (optioneel)

Mocht er sprake zijn van een klacht waar desbetreffende zorgverlener, diens leidinggevende en klachtenfunctionaris samen met de cliënt niet uit komen, dan kan de klacht vanuit de cliënt voorgelegd worden aan een geschilleninstantie. Een geschilleninstantie in onpartijdig en kan een uitspraak doen over de klacht. Taalreis is aangesloten bij geschilleninstantie: Quasir.

Lees hier meer over wat u kunt doen wanneer u een klacht heeft over uw logopedist.

Copyright Taalreis 2016 | sitemap